Don't run, don't hide



Det är sorgligt att packa, speciellt när man bott i samma rum hela sitt liv. Yes, jag har börjat nu. Min hjärna orkade inte plugga idag med så jag körde jag packning istället. Det måste ju också göras liksom. En massa minnen kommer upp när saker packas ner måste jag säga. Dock tog jag ner två hyllor jag haft när jag var liten som jag målade om förra sommaren och satte dem på varandra och VOILA så hade jag mig en bokhylla. Den funkade sjukt bra och jag sparar en massa pengar. GULD! Helt känslomässigt blev det dock inte under dagen då jag endast skrapat på ytan ännu. Mer kommer nog... buhuuuuu

Imorgon hade jag tänkt att....wait for it....PLUGGA! Runt fyra/fem ska vi i gruppen samlas på facebook och diskutera inför redovisningen på tisdag. Gosh, jag har knappt hittat något. En svårare uppgift än jag först trott. Läsa manus måste jag göra också och... nä jag tänker inte tjata mer! Ni får ju läsa om samma plugg hela tiden stackare. Hmmm. Aja, jag tänkte eventuellt åka in till gymmet på förmiddagen också. Det är konstigt att man kommit att sakna att stå där på crosstrainern och svettas när man inte gör det på ett tag. Får se hur jag känner att jag ligger till i pluggandet helt enkelt. Imorgon är det också livesändning från presskonferansen av artistpresentationen inför Mello, ska bli intressant att se om artisterna som läckt tdigare stämmer. Dock kommer jag nog inte "slösa" tid på det just då utan se det lite senare. Måste dock hålla mig uppdaterad! Haha ; )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0