When the heart beats boom, boom, boom



Ja, då var det väl dags igen? Ramos liv. Haha, det börjar nästan bli en serie det här. Men nu fick jag nästan hela tjejgrejsen bekräftad, men inte helt. På sin twitter (det är verkligen där allting händer!) lade han upp den här bilden ovan och skrev att det var hans morbror och hans cuñao. Nu är det så att ordet "cuñao" enligt internet antingen kan betyda systers man ELLER flickväns bror. Haha, jag vet det låter skumt, men men. Vilket är det? Hmmmm. Han har ju en syster så det går ju inte super att lista ut. Haha. Jag är så sjukt nyfiken och vill veta vad som händer där nere i huvudstaden, inte bara med Ramos utan alla. GAAAHH!! Älskar dom så mycket. Mina boys <3 

Bara för att jag tycker det är kul så slänger jag upp Ramos nya profilbild. Iblanf får man tönta och nörda sig ; )



Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Det gör du rätt i! Att nörda dig menar jag alltså.. ;) det är det man lever på! ;) :D

2011-11-25 @ 23:58:17
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0