Slowly remember the time




Behöver jag säga något? Ni ser ju bilderna ovan. Mitt rum är snart tömt och mitt liv ligger nedpackat i lådor. Just idag har jag bara backat lite, det mesta packades igår och tidigare. Igår tog jag ner det mesta av postrarna och sånt. Snyft. Det mest sorgliga är att jag vet att alla inte kommer få plats i nya lägenheten. Hmm
Idag har det varit tusen andra saker som gjorts. Jag har tvättat fönstrena, hängt upp ljus i granen ute, slängt in ved samt hjälpt morfar att hänga upp två nya brandvarnare hos dem. Jag hjälpte också mamma lite med bytet av gardiner och jag tycker det blev riktigt sniggt! Bilder här nedan på hur det blev i köket, med helt nya gardiner : )




Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0