We'll never be anything but loud



Tionde segern på rad blev det idag för killarna. Barcelona spelade lika. Vad betyder detta? JO; Real behåller sin ledning och dessutom utökar den med två poäng. De är nu tre poäng före Barca i tabellen. Att Real nu vann mot Osasuna med hela 7-1 gör ju inte saken värre. Det är värme och oändligt mycket kärlek i hjärtat just nu. 

Minns ni sakerna jag eventuellt skulle beställa från Real också? (Om inte så finns inlägget bara lite längre ner här...). Det är nu beställt : D Jag och Johan kom fram till att vi båda skulle bli lyckliga om vi gjorde den dealen så vi slog till. Han fick ösk-tröjan och jag fick 800 kronor så jag kunde beställa grejerna. GULD! Nu ska jag sitta här och vara glad resten av kvällen.. ; )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0