With heart and soul

Det är underligt hur en person kan göra en annan person så glad. Värme i hjärtat

Nu har jag deltagit i tävlingen om Higuains tröja! :D Har jag förresten nämnt den tävlingen här förut? Hmm, men det är iaf en tävling där man ska beskriva hans senaste mål genom en mening på spanska. Higuain själv (tror vi på det eller?) ska sen välja ut den mening han tycker beskriver målet bäst och den som skrev den meningen vinner tröjan han hade på sig då han gjorde målet. Hur gärna tror ni jag vill vinna? Höhö. Chansen är väl inte direkt stor då det var typ 1 200 som deltagit hitills, men men. OM jag blir den lyckliga så kommer jag gråta. Punkt. 

Annars då? Dagen har varit en lång föreläsning som kännts väldigt onödig. Bland annat fick vi se en film där någon människa ifrågasatte hela fotbolls-VM 1958 och sa att det bara var bluff. Hur irriterad blev jag väl inte? Usch! Varför ska folk ifrågasätta saker sådär? Fattar inte. Visst ska man ifrågasätta, absolut!, men inte säga att ett VM som så många har så nära sina hjärtan är fejk och dessutom skriva en bok om det. Snacka om att klampa ner på människor! Nä fy vad sur jag blev...
Efter skolan åkte jag och Beatrice och körde en stund på crosstrainern. Jobbigt! Men skönt! Nästa omgång blir nog fredag... :)

Imorgon är det skola från 10.15-22.00 som gäller....ommmmm det nu blir så då folk inte laddar upp sina arbeten! Om det blir så att vi får sluta typ en timme innan så blir det eventuellt bio med andra klassen. Sötaste klassen och det kan bli att se Tintin. Gull <3 höhö

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0