As the story goes


bildkälla

Bio på en måndag. Ny tradition kanske? Hur skönt som helst. Vi var fem personer i salongen och de kan inte ha varit fler än så i någon av de övriga salongerna heller. Tror aldrig det varit så tomt någonsin när jag varit på bio tidigare. Bio på en måndag.

Filmen, Abduction, var riktigt bra. Den var riktigt spännande och det hände några gånger att jag fick gömma mig i halsduken kan jag säga. Ska skriva recension på den nu och den lär bli mestadels positiv...vet faktiskt inte vad jag ska komma på för negativt med den. Hmmmm. 
En bra sak med filmen var att det lossnade lite i mitt manusskrivande. Kom på lite saker som jag måste slipa på vilket gör att jag äntligen kommer lite framåt. Tummen upp.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0