Catching teardrops in my hands

Jag ryser. Det är kallt. I minnet har jag en bild av en brinnande brasa och en kopp varm choklad. Oj vad jag kommer dricka varmchoklad när jag flyttat. Varje dag. Mums!



Idag har jag kommit igång med hemtentan. Går trögt kan jag säga. Jag fick dock lite tips från Beatrice som jag tänkte följa upp imorgon. Heldag med plugg hade jag tänkt att det skulle bli. Bra! Jag lyckades även skriva en scen på treatmentet. Vill få det klart så jag kan skicka ut det till folk som kan korrekturläsa. Det är verkligen stressande det här med att det ska betygsättas för första gången, vill verkligen inte göra fel. OCH jag vill ha ett någorlunda okej treatment, hur ska manuset annars lyckas bli någorlunda bra? Jag fick mail från Oliver med ett mail från Steve Kaplan som hade manuskonventet. Han sa att vi gärna fick maila honom om vi hade några problem plus att han fanns tillgänglig för en "one-on-one script notes, consultations and coaching". Det låter ju inte helt fel ; )
Eftermiddagen spenderades hos Beatrice med lite plugg och upphängning av gardiner. Gardinerna blev skitsnygga när de väl var uppe, och det var väl tur det så som det krånglade! Haha. Det slutade med att borren gick av. hmf. Aja, så kan det gå.. : )

Nu ska jag fortsätta kolla på klipp där Joe uppträder på Letterman med x-antal låtar. Är det inte konstigt att man går in i en bubbla efter konserter? Hmmmm. Eventuellt blir det lite Britney också... JUST DET! Måste verkligen komma igång med recensionen också så den kan skickas in imorgon. Punkt.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0