I won't pick up the phone

Nu börjar paniken infinna sig. Jag hade ställt in mig på att inte ha seminare, men nu ska vi tydligen ha seminarie på onsdag. Hur sjutton ska jag hinna läsa på tills dess då? Jag som kommit fram till att det blev så guld imorgon då vi säkert kommer sluta tidigare än fem så jag hann plugga på inför fredag, men nu blir det ju plugg inför seminariet istället. Får man skylla på läraren i ena kursen om man inte klarar tentan i en annan kurs? Det är ju alltid bättre att skylla på någon annan än sig själv och det är frestande att skylla på den här läraren. Haha. Jag är inte helt frisk i huvudet ibland ; ) 

Köpte lite grejen på stan idag. Bilder kommer kanske senare i veckan, får se. Lite fina grejsor och försenade födelsedagspresenter inhandlades. Skönt att få det gjort : )

Imorgon kommer det nog inte så mycket inlägg. Skola från tio till åtta och sen massa plugg som sagt till både seminarie och tenta. Punkt slut.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0