It isn't perfect

Jag är lite orolig. Poängen på plats 5 på lägenheterna jag har stiger. Jag är så rädd att jag ska logga in och se hur mitt nummer ska stå där. Det är påfrestande att vänta ska jag säga er! Haha, tror jag har med något om detta i varje inlägg, men det får ni tåla. Är det något som jag verkligen brinner för i stunden så blir det ju mycket om det på bloggen...that's the way it is. Vore ju väldans guld om jag nu kunde flytta för det "råkade" beställas en ny poster igår. En på Adam på omslaget av Rolling Stone. En precis likadan som jag har en på Jonas bröderna. Vore det inte lite fint att sätta upp dom bredvid varandra? Det är ju liksom något som inte går i dagsläget då den med Jonas bröderna sitter fastlåst på Jonasväggen. Så äre förstår ni ;)

Jag glömde ju uppdatera förut om vad som händer med mitt manus. Efter ett litet snack med systra min så lyckades jag få ihop fem scener till. Det går framåt med andra ord. Har ganska mycket klart för mig hur jag vill ha det. Att bolla idéer med andra människor är verkligen inspirerande! På vägen hem från bion sen kom jag på att jag ju måste ha med en replik om Jonas! Det är ju så sjukt roligt när man ser en film och plötsligt, som från ingenstans, kommer det en kommentar som rör bröderna. Det vill jag också ha. Jag har dessutom nästan kommit på hur konversationen ska vara. Det braiga är ju att jag kan suga på denna karamell ett tag då vi inte börjar med dialogerna förrens i vår. Detta kommer ju bli GULD!

Just nu fasar jag lite. Jag vill inte gå och lägga mig av rädsla att det ska bli yttligare en dålig natt. Ögonen går dock nästan igen av sig själva så det kanske är ett måste snart. suck. Hoppas verkligen jag kan somna direkt. Orkar inte med den här skiten! 

Goodnight and Goodbye

psst! visste ni att oktober råkar vara den månad i min kalender som råkar vara utsmyckad med Higuain? det kan ju bara innebära en sak; att det kommer bli en riktigt bra månad!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0