She ran away in her sleep



Upp och ner. Så går stressfaktorn och humöret. Just nu är det upp. På båda. Eller säger man så? Jag är iaf inte stressad alls och humöret är det inget större fel på mer än förkylningen. Hemtentan är snart klar, har börjat på åttonde sidan och behöver ju bara fylla den lite så kan jag sluta sen. Jag tänker inte fylla den till bredden. Nope! Han får tåla det! Jag tänker ju inte sitta och babbla för mycket om saker som inte är relevanta bara för att fylla ut sidorna. Dessutom kommer ju källförteckningen på sidan nio så han får banne mig vara nöjd. Punkt. Om jag sen får kompletering så är det väl bara att göra den och skylla på för mig själv att jag blev förkyld igen och har haft ett treatment samtidigt. Yes, då känns det bättre. Hoppas dock på att han är snäll och inte delar ut så många kompleteringar...har ju faktiskt aldirg behövt kompletera eller göra om när det kommer till hemtentor, hoppas detta inte blir första!!

Jag nämnde mitt treatment. Usch! Jag är så missnöjd så det går inte att beskriva i ord. Hoppas de på seminariet tar upp jätte mycket som jag borde göra för jag har fastnat. Det känns som att mina karaktärer börjar på ett ställe och slutar på ett annat, precis som sig bör, men att man inte riktigt märker utvecklingen mellan där. Tänkte försöka sätta mig och kolla på det lite när hemtentan är helt klar. Ska skicka det till några för läsning också och se om de har några kommentarer. Hoppas det blir bra ändå : )

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0