So little we know



Har beställt lite från Ellos nu. Eller ja...två grejor. En topp som jag tänkte eventuellt ha på jul, en sån måste ju liksom inhandlas. Sen köpte jag en supersöt kakburk också att ha pepparkakor i efter det stora julbaket här hemma. Tro inte att jag tänkte skita i pepparkakorna bara för att jag inte råkar bo hemma inte ; )

Idag är det en hemma dag. Själv kommer jag vara större delen också. Hade förmiddagen för mig själv då både mamma och Ia var i Dylta och ikväll ska de på teater så jag blir själv då med. Någon film då kanske? Hmmmm. Tänkte iaf inte börja med hemtentan förrens på måndag, vill ha en fri helg med fokus på konserten. GAAAAAH! Konserten. Imorgon. Globen. Joe. GAAAAAAH!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, vilken fin topp! :)

2011-10-15 @ 18:52:55
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0