Stars with a heartbeat



GAAAAAH. Nu har jag skrivit på kontraktet till lägenheten. Blandade känslor. Enligt kontraktet ska jag flytta in första december, men jag ska ringa ÖBO imorgon och kolla lite saker. Hoppas jag inte kommer fram till den sura tjejen som låter som att hon helst skulle vilja slänga på luren och göra hundra andra grejsor. Hur fick hon jobb där liksom? Men men, förhoppningsvis kommer jag fram till någon annan. Det här kommer bli GULD, trots fjärilarna i magen som redan börjat flyga runt...

Dagen har iaf bestått av föreläsning heeeeeela dagen. Lite mosig i huvudet sen, men jag vill nog inte klaga. Det är lite intressant, förutom då människan visar en film som handlar om att en man rakar sig så han blöder i hela ansiktet och ner på halsen!! Men ja, det var som sagt annars helt okej.

Nu sitter jag och försöker plugga inför morgondagens tenta. Känns inte så bra för tillfället, men jag håller alla mina tummar för att det ska gå vägen...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0