Things I dream of when I close my eyes

Skit och piss. JAG ÄR JU FÖRKYLD! : ( 

Idag blir en innedag. Jag lovade mamma att ta in lite ved, men det får bli det enda. Ska försöka plugga lite inför tentan på fredag tänkte jag. Om jag nu får in något i huvudet, vilket inte är säkert alls! Jag har iaf lyckats skicka in min recension nu så den är ju nästan klar. Måste eventuellt ändra lite, vet inte vad jag har skrivit...mit huvud är ju som sagt lite mosigt, haha ; ) Funderar på om jag ska försöka kolla på en film också. Ibland går det faktiskt lättare att plugga med en film i bakgrunden. Det kanske har att göra med den känslan man vet att man får av filmen i fråga. Blir man lugn och harmonisk av en film så tar man ju logiskt sätt in mer pluggande i skallen. Inget konstigare än så. Tror verkligen jag skulle behöva vara lite lugn och harmonisk när jag ska plugga inför den här tentan...annars kommer jag aldrig få godkänt!

Dags att göra lite nu då?
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0