Today is gonna be the day

Jag är i fullgång med att analysera treatment just nu kan jag säga. Duktig är vad jag känner mig. Sen dog den känslan. Varför? Jo, jag gick in på blackboard och såg att Oliver gjort ett anslag och läste glatt igenom det. Han berättade att vi fått analysuppgiften som ska in i mitten av december nu och självklart var jag tvungen att gå in och läsa den med. Det var då det sprack. Vi ska tydligen skriva tre A4 om tre manus, Gladiator, Good Will Hunting samt Alien, en sida per film. För det första kommer det ta ÅR att läsa igenom de manusen och för det andra kommer det väl aldrig gå att skriva endast EN sida om varje film, det är ju liksom jätte långa filmer! Dessutom var han ju tvungen att lägga till:

"OBS! För att klara uppgift är det nödvändigt att läsa och (alas!) begrunda McKees bok i sin helhet!"

Suck. Det är i lägen som denna jag önskar att jag endast läst en kurs. Hoppas bara vi inte har något jätte stort som ska göras i andra kursen så jag hinner. Jag fattar liksom inte riktigt vad Christo menar med det som står på schemat. Hmmm. Usch på det!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0