What?

En sak jag har lärt mig under de här två dagarna är vilken replik som är den absolut bästa att ha med i en komedi: WHAT? Nu vet ni. Nu kan ni alla skriva komedier. Typ. Haha. Men jag har faktiskt lärt mig en hel del och kommit fram till att jag aldrig kommer skriva rena komedier. Blir nog mer drama och fantasy för mig. Det verkar lättare ;)

Igår fick jag erbjudande om en av lägenheterna. Låg tydligen på tredje plats, så jag hoppas att jag antingen hamnar högre upp på någon av de andra lägenheterna eller att två personer kommer på att de inte vill ha just den lägenheten! Haha. Men som sagt, det är ju de som är kvar som jag helst vill ha. Så är det. Vill verkligen få en utav dom så jag kan komma in till stan. Så GULD! 

Nu kommer snart nya designen upp också. Fick se en liten snutt på den och det ser riktigt bra ut! Det kommer bort lite från det mörka jag haft hittills. Känns faktiskt lite jag på något sätt. Super. Kan knappt vänta tills ni får se den! IHP :D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0