What's left after the rain



Usch. Illamående. Lätt huvudvärk. Just som jag blivit frisk. Faaaast det känns inte som något sjukligt, mer bara som något engångsgrejs. Imorgon är jag på topp igen : )

Dagen har spenderats hemma och i Marieberg. Det blev några småsaker inhandlade från IKEA till min flytt, annars håller jag i pengarna kan jag säga. November har inte ens börjat än och jag känner mig redan pank! Det är ju lagom roligt...Haha, men men that's life. 

Imorgon är det plugg som gäller. Har egentligen fyra treatment att läsa igenom och analysera, men eftersom vi bara är tre som har lagt upp så har jag bara två. Hoppas de andra kommer under morgondagen för annars vet jag inte om jag kommer hinna analysera! Varför har människor så svårt att lämna in saker i tid? Fattar faktiskt inte problemet... man har ett datum och en tid då det ska vara inne och då lämnar man in det. Punkt. Sen ska det läsas x-antal sidor inför seminariet på onsdag. Tror inte det blir någon filmvisning fast jag hemskt gärna vill. Bra filmer stod på schemat och jag är inte ens något särskilt stort fan av dokumentärer.
Får se om det blir någon Tintin på kvällen. Ännu en film som ska recenserats. Min senaste recension har ännu inte kommit in...tror inte det har tagit så lång tid någonsin innan en recension kommit upp efter att jag skickat in den, men men. Det gör ju inget för mig, den får väl komma upp när den vill. haha. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0