Will you look my way and never love me

Tentamänniskan lägger tentan på bordet framför mig. Jag tar ett djupt andetag och sakta öppnar. Jag kollar igenom samtliga frågor och det knyter sig i magen. Känslan. Var är alla frågor på det jag pluggat in? Vart kommer alla dessa frågor ifrån? Ska jag ha läst om detta? Sneglar på g-nivån. Knuten i magen blir en stor klump. Ingenstan i universum kommer jag få ihop så många poäng. Känslan. Känner mig ensamast och uslast i världen. 

Bara tanken på det får mig att vilja springa andra hållet. Springa bort från allt som har med tentasalarna att göra. Har suttit halva eftermiddagen och hela kvällen och läst manus/kollat varje scen på youtube samt pluggat på dramateori. Tanken var att jag skulle gjort det hela dagen men Ia klampade in mitt i min sovmorgon och sa åt mig att gå upp för att vi skulle åka med mormor & morfar och handla. Drog ut väldigt på tiden också tycker jag. Aja, har gjort så gott jag kunnat iaf. Håller alla mina tummar för att "rätt" frågor ska komma upp på det där pappret med frågorna imorgon och jag slipper den sär känslan. Vore det inte skönt?

Efter tentan ska jag iaf åka iväg till gymmet och sen till Beatrice. Vi ska ta en liten vandring i området och se var "mina" lägenheter är. Intressant! Pratade med en tjej på ÖBO som var skitsur, och tydligen får man inte komma och kolla på lägenheterna :( aja, turis att jag har sett den Beatrice har iaf så jag har lite koll.
Får se om det blir lite bio på kvällen också. Har ju två filmer att se innan nästa fredag som ska recenseras. Får se om jag hinner klart med manusanalysen bara, annars får nog bion vänta till lördag. Yesbox.

Såg en trevlig sak också. På måndag ska vi skribenter få lära oss lite mer om att fota. Måste försöka vara med på det mötet! Såg att jag inte har lektion då förrens 17.15 så jag tror jag ska försöka vara med och om det inte tar slut innan så får jag helt enkelt gå. Jag har ju liksom väntat på att det ska bli ett nytt sånt här möte...

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0