Cuts so deep, it hits your soul

Hur kan man få så ont i huvudet av en föreläsning och seminarie? Måste nästan varit för att jag sov så sjukt dåligt i natt. Jag vaknade stup i ett och tror inte jag legat still mer än typ 5 minuter i stöten. Riktigt jobbigt. Hoppas på lite bättre sömn nu. Jag måste ju orka med föreläsningen om filmmusik imorgon, ser verkligen fram emot den! Sen ska det förhoppningsvis orkas med lite gym också. 

Dagen i övrigt gick väl okej. Läraren fattade att vi skulle vara mycket bättre i grupper så seminariet blev i grupper. Tack för det liksom. Det gick inte helt galet måste jag säga, förutom att min grupp inte hade så mycket att säga medans övriga grupper babblade på som bara den. Aja, men det funkade nog ändå :) Föreläsningen var ganska intressant också, precis som vanligt. Jag dör dock lite på vår lärare. Är det så svårt att få ur sig uppgiften vi ska göra eller? Vi får inte veta förrens på måndag vad det är vi ska göra och då har vi fram till fredagen på oss att läsa ett långfilmsmanus samt skriva en analys på det. Det hade väl inte varit några problem om jag inte hade omtenta den fredagen också samt manuskonventet hela tisdagen och hela onsdagen. Mycket tid jag kommer få på mig då...NOT! Hade ju gärna fått den så jag kunde göra lite nu i helgen. Tills måndag måste vi läsa en bok med kortfilmsmanus också och vi fick veta vad vi ska koncentrera oss på idag. Har inte ens fått boken än! Turis dock att Cecilia i vår klass skulle kopiera upp till Beatrice som jag sen skulle få kopiera från. Guldvärda eller? Oh yes! :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0