Lies and contradictions that you live with every day

Gäsp. Jag är trött. Blev en heldag idag. jag och Katrina har spenderade nästan fyra timmar på IKEA. Haha. Vi kom hem med lite allt möjligt. Jag hade inte planerat att köpa något, men det var både det ena och det andra. Så kan det gå. När vi skulle åka hem så blev det en ny väg som vi inte riktigt hittade på kan jag säga. Haha, låt oss säga det osagt ;) Blev en liten promenix också runt Brickebacken för att kolla fina hus. Trevlig dag med andra ord :)

Fick resultatet från tentan också och det gjorde mig nästa ilsken kan jag säga. Ett poäng. Ett sketet poäng. Säger inget mer än så, men man kan ju säga att om en lärare vill ge ett betyg till någon  så är det väl inte så svårt att få till ett extra poäng? Vad vet jag, men det var det tydligen inte nu. Jag blir ledsen. Jätte ledsen. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0