Life is what you make it

Har jag världens sötaste hund eller? Eller ja, det är ju egentligen inte min hund, men jag kallar honom så gärna för det för jag tycker så mycket om honom! Han låg utanför min dörr då det knäppte i diskmaskinen (den gör så när den är klar) och han blev så rädd så han kom till mig och hoppade upp och lade sig bakom mig i sängen. Awwww, så sötis <3

Just nu ska jag börja göra mig lite klaris då det vankas premiär av Hjalmar om några timmar. Ser faktiskt fram emot det. Blev så inspirerad av intervjun med Peter igår så nu vill jag verkligen se den här föreställningen! Haha. Så kan det gå!
Jag ska kanske nämna tentan som var imorse också? Suck. Inte var det så enkel inte! Omtenta, here I come! Aja, som jag tjatat om så många gånger förut; det är inte hela världen. Nu när jag har sett tentan så kan jag säga att jag kommer klara den nästa gång. Jag bara vet det! Tacka vet jag hemtentor. Dom är bra. Dom klarar jag alltid. Det är det där rummet, L001. Jag klarar det inte! Fy för det rummet! 
Efter tentan åkte jag för att träna lite. Gick bra som vanligt. Han som sitter när man kommer in i själva gymmet och har koll är lite gullig. Haha. Har börjat hälsa också så jag tror han börjar känna igen mig nu :) höhö. 

Nä, skulle jag inte börja göra mig klar nu?
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0