So not like yesterday

Livet är hårt ibland. Älskar uttrycket "Dagens i-landsproblem". Varför tycker vi så små saker vänder vår värld upp och ner? Helt galet egentligen, men jag antar att det är allt vi vet. Vi har ju liksom tak över huvudet och mat på bordet som vi inte behöver oroa oss över. Då börjar det andra knaga i hasorna. That's life!

Kanske ska berätta lite om dagen? Jag gör det! Började med föreläsning imorse och Charlie måste ju vara jätte gullig och säga att vi är en jätte bra grupp och att allt kommer gå jätte bra. Great. Jag som ville byta. Pga detta hade jag under dagen lite svårt att välja om jag skulle byta eller inte. Nu har jag tänkt och kommit fram till att det är meant-to-be att jag ska byta. På studievägledaren lät det som att om jag kände att jag orkade med att hoppa in i den nya kursen så var det inga problem. Klart jag orkar! Det jobbigaste var liksom att få läsa 150 sidor, men det verkade vara på svenska så det ska nog gå. Allt ska nog gå. Jag känner jätte mycket mer avslappnad när jag tänker på nya kursen. YEAY!

Vid lunch sen gjorde jag en intervju med Lotta som är introduktionsansvarig. Fick dock inte riktigt ut det jag ville, men hon verkade inte veta mer så det får väl vara som det är. Trodde i allmänt att hon skulle veta mer, men men. Får se vad andra Emma får fram. En artikel ska det nog bli ändå. Yesbox. 

Vid 1 kom Martina och hjälpte mig med photoshop och få över en bild i Cinema 4D. Tjejen är som sagt guld! Nu verkar det ju inte som jag behöver det, men det kändes faktiskt mycket bättre efteråt. Turis ska man ha ibland med finfina vänner. Som tack tvingade jag henne vara med i den enkät jag ska göra till kommande nummer av tidningen. Haha. Stackars! Får se om hon kommer på något svar på frågan bara :)

Det får vara allt för nu!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0