Something to get off my chest

Fredag idag och veckan är snart slut. Skönt...trodde jag imorse. Upptäckte dock när jag väl var i skolan att vi har seminarie på tisdag och jag måste läsa igenom en av mina böcker. Egentligen var jag tvungen att läsa en bok till, men den har jag just beställt så det kommer ju inte gå. Får göra det mesta med det jag har helt enkelt :)

Nästa vecka är det samkväm med Lösnummer. Jag vill hemskt gärna gå, men just nu känns det som att studierna måste gå i första hand. Såg ut som att jag hade yttligare ett seminarie på torsdag. Bajsapa. Hur kunde jag missa det? I fortsättningen måste jag lära mig att läsa ut hela schemat och inte bara den första delen. Haha, dumma mej! Aja, det kommer väl fler samkväm hoppas jag, brukar ju vara på våren också (eller det var det förra året också). 

Sätta sig och läsa nu eller?
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0