Time to let you know

Eftersom jag har noll intressanta saker att berätta så kör jag lite uppdatering kring Mello. Kände att det var ett tag sen nu...

Det är nu, och har varit några dagar, öppet för att skicka in bidrag till Mello 2012. Bland annat har det ryktas om att en på universitetet har skickat in ett bidrag till webbjokern. Dock tycker jag att jag hör överallt att dessa människor "ska vara med i webbjokern" men riktigt så skulle jag väl inte säga att det är. Upplägget har liksom ändrats och det kommer tillslut endast vara 32 bidrag som tävlar mot varandra i webbjokern och dessa 32 bidrag utser SVT 21-30 september. Sen är det som en minimello där vinnaren får en plats i den riktiga tävlingen. Det kommer vara fyra deltävlingar där folket röstar fram en finalist i varje deltävling och SVT tar fram en. De åtta finalisterna kämpar sen om folkets röster och ja, som sagt, den som vinner kommer vara ett av bidragen i stora Mello. Därför tycker jag alltså inte att man redan nu kan säga "Vi är med i Webbjokern". 

Städerna för den stora Mellon är klara också. Örebro är dock inte en utav dom. Så här kommer det se ut:
Deltävling 1: 4 februari i Växjö, VIDA Arena
Deltävling 2: 11 februari i Göteborg, Scandinavium
Deltävling 3: 18 februari i Leksand, Tegera Arena
Deltävling 4: 25 februari i Malmö, Malmö Arena
Andra chansen: 3 mars i Nyköping, Rosvalla Nyköping Eventcenter
Final: 10 mars i Stockholm, Ericsson Globe

Lite uppdatering. Ska försöka hålla det uppdaterat så bra jag kan nu när det börjar närma sig :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Takai;

när var det jag skulle fixa din bloggis? :}

2011-09-05 @ 11:41:46
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Emma

Juuuuuuust ja! Får se, nu kanske jag måste slänga ut några tusen på ett program så min plånbok väntar nog ett tag ;)

2011-09-05 @ 15:38:06
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0