What I believe in

Att plugga är svårt. Speciellt när man inte förstår. Jag klarar inte att läsa. Jag kan ha läst flera sidor utan att ha förstått ett ord. Varför? Jag känner mig som världens dummaste männsika. Jag tänkte att jag kunde vara jätte duktig på seminariet från den här boken då jag inte har den andra, men icke. Det går ju verkligen inte. Min hjärna är inte gjord för att studera. Håller tummarna för att detta ska gå ändå. Jag tror det. Det känns ändå okej. Jag fattar ju ändå vad han snackar om på föreläsningarna. Blir nog bra. I hope...

Upp tidigt imorgon. Stumfilm väntar...
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Du är inte ensam om att känna dig dum. Och heller inte det där om att du inte har någon plugghjärna.. Ska vi bilda klubb? Haha

2011-09-25 @ 23:40:22
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

Skönt att höra! Eller...det är ju inte skönt att höra att du också känner så, men det är skönt att höra att jag inte är ensam ;)

Haha, let's do it!

2011-09-26 @ 18:31:53
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0