When time is just right

Visste ni att hjärnan sätter ljud den tycker passar på våra drömmar? Hur coolt är väl inte det? Lite sånt pratade människan om på föreläsningen om filmmusik. Riktigt intressant. Det är nästan så jag längtar en smula tills nästa höst då det blir dags för mig och Beatrice att skriva vår C-uppsats om just filmmusik... ;)

Kan avslöja en liten grejsi. Jag har gjort en intresseanmälan på två studentbostäder och är ganska högt på listan. Förhoppningsvis kommer jag få en utav dom och därmed bli "stadstjej" om ett par månader. Vet inte om man kan kalla det stadstjej då det är mellan universitetet och brickebacken, men men. För MIG är det mitt i stan! Haha. Håll tummarna hörrni, vill verkligen ha en av dessa!

Skickade efter lite grejsor. Ångrar att jag inte skickade efter ear cuffen och halsbandet lite tidigare så jag kunde ha dom på middagen på tisdag. Hade varit guld! Men men, jag får ha dom vid ett senare tillfälle istället. Lite kläder blev det också. Min plånbok skriker!


Syns det något på bilden eller? Hmmm

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0