Words in a storybook

Men ska det vara så svårt? Är det någon som gjort en anmälan på nya studera.nu eller? Jag sitter och försöker, men varje gång jag gör en ny sökning på kurs eller ska fixa i den anmälan jag håller på med så loggar den ut mig! Hur hade dom tänkt sig att jag skulle kunna anmäla mig då? Pft. Är det inte lite väl tidigt förresten? Jag menar, hösterminen har ju nyss börjat... aja, man har ju fram till den 17:e oktober på sig, men ändå. Får försöka senare och hålla tummarna för att någon har sett över det där och det går att anmäla sig.

En liten uppdatering av artiklarna som jag håller på med också. Jag tror artikeln till It's SÅ är klar, men jag vet inte. Tänkte vänta och se om jag får något svar från rektorn och sen läsa igenom och se. Jag tycker liksom inte att jag fått med allt jag vill ha med, men texten är redan för lång! Det här är bara skit, haha. Nädå, det ska nog bli bra tillslut. Det är ju skönt att skriva tillsammans med en till så man är två. Recensionen är på gång också. Den var det dock inte så bråttom med så det är nog lugnt :)

Har fått en liten känsla i magen också, ni vet en sån där som man kan få ibland. Denna gång är det att jag vill lägga allt annat åt sidan och bara läsa kurslitteratur. Oväntat. Jag som aldrig förstår kurslitteraturen vilker leder till att jag jämt failar på tentorna. Som jag sagt förut, hemtentor är bättre, då kan man sitta i sin egen takt och jobba fram ett svar. Men nu tillbaka till mitt begär mot kurslitteraturen. Saken är den att kurslitteraturen just nu verkar ganska intressant. Då kanske det är lättare liksom. Jag vet inte. Tänkte iaf kasta mig in i det så fort allt till Lösnummer är klart. Wish me luck! 



Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Det är väl på https://www.antagning.se/se/start man ska anmäla sig nu va? Eller är det den du är inne på?

2011-09-18 @ 11:51:49
URL: http://mrponny.blogg.se/
Postat av: Emma

ja, det är där jag är. Men när jag loggat in och ska välja en kurs så loggar den ut mig igen :(

2011-09-18 @ 18:46:40
URL: http://rockpophiphop.blogg.se/
Postat av: Martina

vad elakt! ;o

2011-09-18 @ 19:46:48
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0