April, april

Man ska inte se filmer man recenserat en andra gång. Eller jag har ju gjort det förut, men då har det inte varit några problem. Nu när jag såg Hunger Games igen så blev det problem. Det var inte det att jag ångrar saker jag skrev, mest att jag ångrar saker jag INTE skrev. Bland annat nämnde jag inte ljudet som är HELT fantastiskt. Att den kommer nomineras till en Oscar är nog att hoppas på för mycket, men det tycker jag banne mig den är värd! Ljudet i komination med bilden på vissa stället blir som om man verkligen befinner sig i Katniss huvud. Ibland när inte bilden är med så gör ljudet det själv. Så sjukt snyggt. Sen var det inte förräns jag såg den igår som jag insåg hur sjukt bra Jennifer Lawrence är. Verkligen. Alltså får den ännu högre betyg efter andra gången :)

Idag ska jag försöka skriva klart mitt manus så jag kan skicka in det. Sen är det bara att börja om igen för det är bara två veckor innan det reviderade manuset ska in. Jobba jobba. Tror även jag ska försöka mig upp till gymmet. Jag har varit lite fram och tillbaka. Det är ju ganska mycket här hemma som jag borde prioritera, samtidigt som det vore extremt skönt att få gå upp till gymmet. Kan ju köra en halvtimme på crossen eller något sånt. Blir nog bra.

Hoppas ni får en lugn och skön söndag OCH luras inte för mycket nu bara för att det är 1 april ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0