Avengers



Nu har jag sett första superhjältefilmen. Eller jag har ju typ sett Hulken innan, men de andra är jag inte helt hemma på. Är nu lite sugen på att se de andra filmerna, speciellt Iron Man. Haha, man måste ju bara älska Robert Downey Junior. Filmen var bra, helt min typ av action. Dock tyckte jag de lade väldigt mycket fokus på att hjältarna skulle slåss mot varandra och ganska lite tid på att faktiskt ha slutstriden. Men men, skratt blev det. Kanske mest skratt. I en film som denna hade väl kanske spänning hade varit mer att föredra. Haha. Men men, något ska jag väl ha att se ner på i min recension som jag nu ska skriva. Tror dock detta är en film som blivit större än den egentligen är. Men jag klagar inte. Sevärd om man gillar den här typen av film. Och ett gott skratt. Jag säger till när recensionen är uppe så kan ni läsa mer djupgående om ni finner det intressant ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0