Forever



Jag vet; Emma, GÅ OCH LÄGG DIG! Jag ska. Jag lovar. Snart. Det är bara så svårt att slita sig när man kommit in i ett spår. Just nu råkade jag komma in på Chris Brown och denna låten och kunde bara inte sluta lyssna. Man har ju vissa minnen kopplade med vissa låtar och denna låt är banne mig en speciellt för mig. Representerar vad som kan varit den bästa tid i mitt liv so far. Kommer ihåg när vi just vunnit Krampen och var på det där stället. Precis när denna låten, med videon spelandes på stora skärmar, så kom den där speciella människan och mitt hjärta rusade iväg. Jag kan fortfarande känna den där känslan idag när jag hör den här låten. Haha. Dock är det ju inte bara det den representerar. Detta var ju precis i linje med JB, denna stora dag! Så fantastiskt, en dag som fortfarande är högt rankad i bästa dagarna någonsin. Och inte nog med det så var det ju också precis då jag hittade Ramos och Spanska landslaget. Den sommaren efter den vinsten. Oförglömlig. Sen är det ju Tysken också, men honom pratar vi väl inte så mycket om? Haha. 

Nu blev det lite smått sentimentalt såhär mitt i natten, och det är nog bara några få som förstår vad jag babblar om. När minnena väl kommer åter gör de det med stormsteg vill jag lova. Det är minnen som kommer med den här låten som man borde plocka fram den där gråa och trista dagen när man bara vill ligga kvar i sängen. Fina minnen <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

ÅH, FINA MINNEN! <3<3<3<3

2012-04-20 @ 13:25:53
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0