It all started with a big bang...



För några veckor sedan upptäckte jag serien som alla andra upptäckte för ett antal år sen. Haha. The Big Bang Theory. Så klockren. Tack vare Martina kan jag nu se på serier utan att de måste gå på TV här i Sverige och utan att jag ska behöva ladda ner från Pirate Bay som jag verkligen inte klarar! Detta betyder alltså att jag nu kan se serien från början och inte endast när den går på 5:an på vardagarna. Yeay! Har verkligen fått upp ögonen för den där sidan nu. Jag fattar typ inte särskilt mycket av den, men jag kan ju se så jag klarar mig. Såg att det fanns typ fyra Grey's som inte visats i Sverigen än. Dock är jag lite klyven, ska jag se dem nu eller vänta och se dem på onsdagarna som vanligt? Haha. Dagens i-landsproblem?

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Big bang är bäst! :D hihi och så bra att du hittade sidan och vet typ hur den funkar, haha ;)

2012-04-28 @ 19:44:44
URL: http://mrponny.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0