Rain or something



Jag vet då hur man väljer sina stunder. Imorse var ju vädret så fint så jag bestämde mig för att helt enkelt ta mig en cykeltur. När jag väl kom ut så hann jag inte långt innan jag och min cykel fick vända om för regnet började falla ner. Tror inte jag hann mer än hem innan vädret ändrade om och det började hagla ute. Sen blev det snö. Nu lyser solen igen. Vad är detta för väder? Någon kan tydligen inte bestämma sig...

Dagen till ära har jag gjort typ nada. Haha. Eller jo, jag har börjat lite på manuset. Nu måste det ju bli bra på riktigt så det är bara att jobba på det varje dag. Sen har jag skrivit ett inlägg på Filmklubbens hemsida om resan i början av maj. Vet inte om det kommit upp än, men den kommer nog snart. Jag vet inte riktigt hur man gör så Martin skulle göra det. Haha, jag och teknik alltså...

Btw, är det bara jag som får tillbaka en liten crush på Ryan i O.C när man ser ett avsnitt i repris eller? Vill nästan börja kolla på det igen bara för att liksom. Haha ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0