Shopping

Jag beställde lite kläder från Ellos igår. Kände att jag ville ha lite shorts med till Madrid så det är väl dags att börja beställa nu? Jag har ju inga shorts sedan tidigare eftersom jag aldrig brukar ha det. Men nu ska det bli ändring. Hoppas jag. Om jag kan ha dem ;) Haha. Det blev en klänning och en topp också. Alla bilder från Ellos hemsida.



Klänningen. Beställde den röda.



Långa shorts. Det blev de ljusa, kanske är skönare på sommaren?



Shorts med skärp. Svarta.



Topp som det var ganska mycket rea på. Muchas Gracias!

Oj, ännu ett klädinlägg. Vad är oddsen på denna blogg? Haha ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

åååh dom svarta shortsen var sjukt snygga! avundsjuk!!

2012-04-29 @ 08:58:47
URL: http://fakestar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0