Twist and turn of faith

Det är inte bra att tänka så mycket. När man väl ska tänka måste man fokusera tankarna så de handlar om relevanta saker. När de rullar iväg och hamnar utanför buren blir det ofta fel. Man blir galen av att det bara går runt och man får ingen rätsida på saker. Is it only in my head?

Idag tog jag mig en cykeltur. Jag var borta vid Oset, men bestämde mig för att fortsätta mot Willys istället för att cykla runt. Det var ju trots allt inte så fast i marken samt lite regn i luften. Dock var det otroligt skönt att få luft och cykla runt lite. Jag lyckades cykla nästan hela helvetesbacken också, och sista biten tog jag en annan väg där jag slapp sista biten av backen. Eller jag slapp den ju inte helt, men det var inte samma lutning iaf ;) 
Annars har jag mest pluggat idag. Har suttit lite med manuset, och tänkte försöka fixa lite mer med det innan dagen tar slut. Mesta delen har dock gått åt till att ändra lite på vårt PM. Börjar ta form nu måste jag säga. Det känns alldeles för kort, men vi skulle ju bara ha med det mest väsentliga vilket vi har så vad ska man göra? Det är lite kvar, men det fixar vi typ imorgon. Det ska ju trots allt inte in förräns på fredag :)

Nu funderar jag ärligt talat på att gå ut på en liten promenad. Cykeltur + promenad idag är ju inte fel. Det känns liksom bra att vara ute, det rensar tankarna lite. Även om jag har hörlurarna i. Det ger mig tid att tänka. Eller vänta, det var ju det jag inte skulle göra! Haha, GOSH! Vi får seeee helt enkelt. 

Hoppas ni alla har en bra onsdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0