Can't read in my Poker Face


Igår dog jag lite för att jag inte fick se Coldplay. Stackars de som följer mig på twitter, de får stå ut med en del klagan ibland. Idag dör jag lite också. Varför? Lady Gaga. Hon spelade igår också, men har extrakonsert idag för de som inte fick biljetter. Åh, hade varit så fantastiskt att se! Hörde att konserten igår fick riktigt bra recensioner.. även om det inte betyder så mycket då flera konserter som fått dåligt har varit sjukt bra. Men nu bratar vi ju liksom Lady Gaga så det måste ju nästan ha varit bra. Hmm. Jag har bestämt att ta ett av mina sparkonton och ha som konsertkonton. Där sparar jag endast till konserter så jag har om det kommer någon jag vill se. Hatar när pengar stoppar. Tur att ingen kompis hade pengar heller, då slapp jag spendera pengar jag inte har. Haha. 

Trots att det inte blev någon konsert har det varit en Lady Gaga dag. Hela dagen har det spelats musik ur min nya Gaga-lista på Spotify. OJ, vad hon får tiden att springa iväg. Tummen upp till det (eller?).

(btw, MARTINA! Ser hon inte ut som Danielle på bilden???????)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Joo! Lite lika var de på den där bilden ;D Men båda är väl ursprungligen italienare? ;)

Svar: Jahaaaa, jo det är nog sant. Är väl det då ;)
Emma

2012-08-31 @ 17:19:44
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0