Help Wanted!

Jag behöver hjälp! Jag är ganska hundra på att jag nämnt att jag ska ändra min byrå lite och byta ut min Twilight-poster? Dock har det dykt upp ett problem. Jag kan absolut inte välja nya postern. DÄRFÖR behöver jag er hjälp! Här nedan följer de jag funderar på. Kan nämna att resten av byrån är svart och har silvertext på...


Den första. Tror alla kan lista ut vilken film det är. Haha. Jag älskar texten "The Untold Story" också. Och det står med att den är i 3D vilket ju är väldigt jag. I loooove it!


Nummer 2. Den här är så väldans snygg på något sätt. Tycker den passar bra med det svarta och mer silvriga. Men är den jag lika mycket? Jag älskade ju filmen. Hmm. Sen finns den inte i lager så den kanske tar lite längre tid att få, men åh vad fin den är. 

Så? Vad tycker ni? Alla tankar är välkomna!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Spindeln var finast! :)

Svar: Bra val! Det lutar mot den ;)
Emma

2012-08-07 @ 19:23:54
Postat av: Martina

Spindeln känns ju väldigt Emma ;) Men the untold story? De vet väl att det redan har kommit ut en spider-man? hohoho ;) och vilken fin header du har!!

Svar: Ja, men eller hur! :) haha, men den har inte berättats på det här sättet juuuu ;)
Oh, tackar! :)
Emma

2012-08-07 @ 22:24:33
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0