Home and sick

Ja, jag stannade hemma idag. Usch, jag mår nästan sämre av att stanna hemma än att gå dit jag ska. MEN, så ska det inte vara. Imorse när jag vaknade kände jag bara att jag inte orkade med dagen. Jag funderade över en duschning och bestämde mig sedan att stanna hemma. Mailade till chefen och en på administrationen. Tänk att man ska sitta med handen på knappen tusen år och verkligen fundera på om man inte orkar gå ändå. Haha. Typiskt mig! Men jag tryckte på knappen och nu är jag alltså hemma. Känner mig redan lite bättre, främst mer utvilad. Guld! Hostan, som var hemsk igår, börjar ge med sig lite nu. Huvudet är lite tungt, men jag tänkte eventuellt ta en liten promenad snart. Lite frisk luft dör man aldrig av. 

Lyckades också registrera mig på C-kursen inför hösten. Åh vad jag är taggad på att köra igång. Vill skriva nuuuuu.  Dock är jag lite orolig över filmjournalist kursen. Jag har inte hört någonting om hur man registrerar sig eller så därifrån. Nu är den ju på distans, så det är väl inte lika viktigt kanske, men man vill ju ända veta. Åh. Hoppas på mer information snart. 

Hoppas alla har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Krya, krya, krya! <3

Svar: Taack :)
Emma

2012-08-22 @ 15:27:42
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0