In the end it doesn't even matter

Nu räknar jag ner. Fyra dagar kvar på jobbet. Känns som det var igår det var fyra veckor. NEJ, nu ska jag inte börja med det här med tiden och hur snabbt det går. Haha.

Dagen har i stort varit som vanligt. Inga konstigheter. Eller ja, jag mår super illa för jag tog lite för mycket nougat som jag köpte på marken i helgen. Haha. Skyll dig själv, right? ;)
Har börjat fått lite ångest nu. Jag måste ju baka tills på fredag! Ojoj. Tog med en form från mamma, men jag ser bara på den och tänker sen att jag kanske ska gå och köpa lite glass istället. Haha. Utan något kommer de inte bli glada iaf. På nästan varje fikarast pratar de om hur fikasugna de är. Något måste jag ju ge dem. Liksom.
Igår kom jag på att jag borde göra en svensk gangsterkomedi med några från jobbet som huvudpersoner. ÅH, vad roligt det skulle vara. Kan se det framför mig. Haha, de är så söta ibland. 

Igår beställde jag en träningsmaskin. Yes, ni läste rätt. Såg den på tv och bestämde mig för att slå till nu när den var på extrapris. Tror jag kommer ha svårt att ta mig till gymmet i hösten så den här är ju toppen. Dessutom tränar den hela kroppen, speciellt då jag köpte till ett styrketräningskit. Super! Håller tummarna för att den är så bra som alla säger också. Då vet ni var jag gör i höst mellan alla skriverier :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0