In the night so far from day

Åh, jag kände mig mycket bättre under dagen. Var så super. Nu känns det som att halsen har vuxit ihop. Grrr. Får se hur det blir imorgon då. Ska det bli sämre på kvällarna, men vara bra på dagen kan jag ju lika gärna jobba? Åh vad jobbigt. Och åh vad jag klagar! Haha. Ursäkta för det. 

Jag är ju en sån som alltid köper all kurslitteratur på en gång när terminen börjar. Pga det har jag en massa böcker från en kurs jag inte läste, då jag bytte efter två veckor. Nu ska en tjej som läste manuskursen läsa den kursen och köper eventuellt några av böckerna. Egentligen skulle hon kunna få dem, men då skriver väl alla. Haha, så generös kan jag inte vara. Nu drog jag bort 20% från nypris med tanke på att jag aldrig använt dem. Får se vad hon säger. Jag skrev att jag var öppen för att ta billigare om hon tycker det blir för dyrt. Lite pengar inför hösten iaf. Aldrig fel. Speciellt inte eftersom jag vill köpa en filmkamera så jag kan börja filma. Någonstans ska man ju börja ;) Har hittat den jag vill ha också. IH! Får se hur det blir med det där. Håller tummarna att det blir bra iaf..

JUST DET! Har eventuellt fått lite bra nyheter. Katrina vill läsa C-kursen i film. ÅH vad kul om hon får göra det! Skulle vara så kul att plugga med henne igen OCH träffa människan lite oftare. Och då kanske vi blir full trio på uppsatsen om vi ska fördjupa B-uppsatsen. IH!

Nu är det en efterlängtad premiär på tvn. Roomservice. Undrar om de har bygglov?
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0