Now I know

Jag fick ett mail från en från adminstrationen. Hon tyckte jag skulle vara hemma imorgon också och fundera på hur jag mådde då det går halsfluss i stan. Oh nooo. Min hals som är mitt problem. Och den har blivit värre. Jag blev lite bättre, och nu lite sämre igen. Imorgon ringer jag till vårdcentralen och ser om de tycker jag ska ta ett halsprov. Sen kanske man kan vara lite frisk. Hoppas. 

Hur som så tänker jag inte vara sjuk på lördag. NOPE! Noramarken. Om det är något jag älskar så är det marknader. SÅ mys. Och en av favoriterna är självklart Noramarken. Får icke missas. 

Nej, något intressantare än så har jag inte att komma med.. Sorry!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0