Something good

Åh! Jag behöver inte ställa mig och baka idag. Blir inget bjud på fredag. Från min sida. Nope. Bygglov bjuder aka min chef. Hon kollade vilka fikatider jag var här på fredag så hon kan planera. Det är ju som sagt både jag som slutar och en som går på pappaledighet. Utöver att kolla fikatider passade hon på att säga att det bara är att jag hör av mig när jag slutat plugga så kanske jag kan komma tillbaka. Och när hon mailade alla om fikar skrev hon att jag skulle sluta för den här gången. Haha. Skönt att veta. Och de är tydligen nöjda med mig vilket ju är tummen upp. Ska jag hjälpa till är det ju bra om de blir nöjda av resultatet.
 
Såg just också att jag fått mail från Fredrik på DMD. De har läst igenom mitt manus nu och tror det kan användas till kursen. GULD! Nu ska någon grupp välja det bara. Haha. Håll tummarna ! IH
 
Ikväll ska jag fixa det sista med notisen till Lösnummer och sen börja på min krönika. Första deadline är på måndag och jag har inte kommit på ämne än! GAH!
 
Hoppas alla har en bra onsdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0