The Hurt and the happy

Den här veckan har verkligen inte varit min starkaste, speciellt inte här på bloggen. Har nog aldrig varit så trött under så lång tid. Tror det har utbrytit i någon form av förkylning eller nåt. Huvudet värker och halsen likaså. Natten till idag var bara... nej usch! Huvudet var så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Sen vaknade jag så fort jag somnat av att jag låg och skakade för att jag frös. Trots det kändes det som att jag, främst mitt huvud, skulle brinna upp. Nej, inte min bästa natt som sagt. 


På jobbet har det varit som vanligt. En ny kille har börjat och jag fick veta att en ny tjej skulle komma i oktober. Det var hon som jobbar där redan väldigt glad för. Jag förstår henne. Det saknas lite feminint där, oj vad de där killarna är killiga ibland. Haha. Bland annat den här veckan tyckte de att det var dags för mig att börja dricka kaffe. En använde orsken att jag nu varit så länge med vuxna. Direkt när han sagt det kollade han på en som satt bredvid honom och så kollade han tillbaka till mig och sa "Äsch, glöm det". Haha, så söta. Kommer ju sakna dem en massa sen. MEN jag kommer inte sakna de där tidiga mornarna. Tio dagar till att gå upp. Håll ut!

Hoppas ni är lite piggar än jag är och har det bäst!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0