what I really want

Så typiskt att jag gått och dragit på mig en förkylning. Troligtvis är det väl därför jag har varit så seg och haft noll ork hela veckan, bara att det inte kommit ut ordentligt förräns nu. Idag har jag jobbat en del hemma på landet med inkörning av halm och plockning med ved. Gissa om jag är helt slut! Direkt när jag kom hem till stan och vi varit iväg och handlat lite satte jag mig tillrätta i sängen och såg på Skönheten och Odjuret. Vilken fantastisk film! Hursomhelst, efter det bestämde jag mig för att sova så jag orkar med morgondagen. Har fortfarande inte somnat. Med tanke på att jag tycker det är hur varmt som helst, mitt huvud och den där halsen så känns det inte som att jag kommer somna snart heller. Är väldigt nära att skicka iväg ett mail till jobbet och stanna hemma imorgon. Känns så dumt dock. Hmmm. Åja, får se hur det känns imorgon. Vem vet, jag kanske är friskt då! Wei! :)
 
Kan för övrigt meddela att min sommarkrönika nu finns uppe på Lösnummer. Länk kommer kanske imorgon. Den handlar, som jag sagt förut, om en viss stund i Madrid och att våga drömma stort. En liten bild är med också. Blev faktiskt nöjd med resultatet. Och snart kommer ju mer krönikor. Nästa torsdag ser det ut som min första som webbkrönikör kommer... Mer om den senare.
 
Nu ska jag försöka få lite sömn iaf. Sov sött på er!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0