11 december 2012


Även om Idol sjöng på sista versen här i Sverige förra året betyder inte det att den gjorde det även i USA. Nope. De korade sin vinnare i våras. För första gången NÅGONSIN vann han jag haft som favorit från början. Mina favoriter har vunnit från början, men då har de blivit det efter att mina egentliga favoriter åkt hem. Denna föll jag för ganska snabbt. Jag absolut älskar hans röst! Inte är den här låten, hans vinnarlåt, särskilt dålig heller. Den spelas i mina lurar varje gång jag behöver lugna nerverna lite eller bara behöver må lite bättre. Ja, den spelas även när jag mår bra också kan jag säga. Perfekt helt enkelt. Jag hoppas hans skiva tar plats i min pelare inom en snar framtid!

Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0