Corazón, Carácter y Pasión


Det kom en helt fantastisk nyhet idag. Eller, den har väl säkert varit ute ett tag, men idag släpptes boken. Ramos bok. I bokhyllan har jag Raúls och Ronaldos bok. Nu har alltså den allra finaste också fått en bok. Det var på tiden. Som jag längtat. Åh vad jag vill ha den! Det är lätt värt en resa till Madrid endast för att köpa boken. Nu har jag bestämt mig. Om jag inte får praktiken på Melodifestivalen så åker jag till Madrid framåt maj/juni. Boken MÅSTE inhandlas. Men usch, nu kände magen att ett nej skulle vara ännu mer befriande angående den där praktiken. Min hjärna tycker min mage har fel.. samtidigt som den förstår. Det är ju Ramos. The one and only. Den som bara behöver dyka upp för att få mig att le. <3 Om det är något som kommer före Mellon så är det väl Ramos. PUSS!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0