Låt oss stanna i en evighet

Nu har jag sagt ifrån jobbet imorgon också och därmed är min tid på tomteverkstaden avslutad. Känns lite dumt då det är idag och imorgon de behöver mest hjälp, men jag behöver verkligen tiden. Deadline imorgon klockan 13 och tiden innan det behöver jag för att göra klart med uppsatsen det jag kan. Efter det är det ju bara några få timmar kvar på mitt arbetspass så jag sa ifrån. Eller jag har sagt att jag är sjuk. Delvis rätt med tanke på min rygg som dör när jag står där och idag har jag något extremt jobbigt tryck i huvudet. Jag får ju alltid så dåligt samvete över precis allt, men den här gången har jag inte det. Då känns det ännu mer som att jag valt rätt. De klarar sig.

Trots huvudvärken och min tidsbrist ska jag åka in till stan om någon timme. Fler i styrelsen sa att de inte skulle hinna komma på filmvisningen vi har så jag ska vara där innan filmen. Hinner inte se eller hjälpa till efteråt, men någon hjälp är jag väl innan visningen. Hoppas det iaf. 

Jag har väl inte så väldigt mycket mer att skriva för tillfället. Hoppas ni har en bra helg!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0