Moving Out

Jag har befunnit mig på landet i helgen och kommer fortsätta med det ett bra tag. Mycket saker har flyttats ut och nästa helg flyttar vi det sista. Sen är jag lantis igen. Eftersom jag inte har överdrivet mycket saker kvar i lägenheten så bor jag hos mamma tills jag kan flytta in hos Ia. Blir nog bra.
 
Är det någon som tittar på Så mycket bättre? Jag blev nämligen kär under gårdagens avsnitt, i glasen! Så fantastiskt fina. Om någon vet hur jag kan få tag på dessa så vore jag hemskt glad för den informationen. Jag har mailat tv4. Ja, SÅ mycket vill jag ha dom! Helt sjukt. Kanske måste åka till Gotland för att inhandla dom, men det är de nästan värda. Åh!
 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0