When you just want to scream

Nej, det örjar nog bli dags för sängen snart. Min dag blev ganska lyckad om jag får säga det själv. Nu är jag anställd. Super! Studierna gjordes på Rosalies eftersom jag hoppat över lunchen och var riktigt hungrig efter jag varit på StudentConsulting. Hur mysigt som helst. De spelade julmusik och jag blev helt kär i att sitta där tror jag. Förutom att det är lättare att plugga när man sitter sådär så är det också så extremt kul att se och lyssna på folk. Då menar jag inte på ett dåligt sätt, som att folk uppför sig roligt, utan att jag tycker det är fint att se hur människor har det. Då får man tänka lite på vad de har för bakgrund osv vilket kanske blir lite träning till när jag ska fördjupa mina karaktärer. Muy Bien! Resten va dagen var också bra, men jag behöver ju inte gå in på varje detalj. Jobbigt att läsa. Haha. Kan dock säga att vi tydligen fått in 5 nya medlemmar i filmklubben. Med tanke på att det var 15 pers där så tycker jag det var bra jobbat. Kul att se att det ger resultat!

Imorgon ska jag på bio själv för första gången. Hjälp! Dock ser jag faktiskt fram emot att gå själv. För tillfället är det också bara tre platser tagna så det känns ju ganska skönt faktiskt. Haha. Aja, kul att prova något nytt. Med lite tur kanske Elin står i kassan också så jag kan prata med henne om jobb. Om det finns något jag kan göra eller så. Känns så dumt att bara ha lagt upp på hemsidan och inget mer. Så opersonligt liksom. Hur ska de kunna veta att jag vore toppen för jobb där (hej, jag har höga tankar om mig själv!)? Vi får se. Håller en extra tumme för det iaf. 

Varför hakar jag upp mig på något som inte betyder ett skit?

Hoppas ni haft en bra torsdag!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0