Happy

Som ni kanske förstår av mina tidigare inlägg under dagen så har den här dagen varit ganska bra. Lite för bra skulle jag vilja säga. Först får jag veta att Grey's äntligen kommer tillbaka, sen hela grejen med Adam, sen hittar jag helt mystiskt 40 kronor ligga på min väska då jag hämtar mitt block, sen får jag ett mail om att jag vunnit tävlingen hos 3. Jag blir lite fundersam på hur hård smällen kommer bli då denna tur släpper. Åh, jag hoppas den håller i sig åtminstone till viss grad. Jag behöver ju inte vinna en massa saker (även fast det är kul!), men att kunna gå runt och känna sig glad in till märgen är något jag gärna fortsätter med ; )

Idag är det fettisdagen. Det firade jag med att gå upp till gymmet och köra lite på crossen. Haha. Fortfarande ingen ork för styrka och de gjorde om där uppe så jag hoppade det. Jag hade bestämt mig för att äta årets första och enda semla idag då det är den dagen. Dock kände jag att jag inte orkade åka in till stan för att köpa endast en semla. Nope. Det blir nog en imorgon istället. Då ska jag och mamma till Marieberg och inhandla lite saker och sen är det bio med Ia. En liten fika innan bion kanske? Är sjukt sugen på att testa semlorna med vaniljkräm. Blir ju så tråkigt när jag tagit bort att grädde som jag ogillar och endast får en torr bulle och mandelmassa kvar. Nej, vaniljkräm är min stora svaghet och låter ju helt sjukt mums. Får se hur det blir. 

Nu ska jag försöka sova trots att klockan inte slagit 00. Kanske orkar jag dra mig upp ur sängen imorgon då? Denna trötthet måste få ett stop. Och så måste jag lära mig laga mat! Jag orkar inte ställa mig vid spisen längre så det blir inte så mycket och bra mat för min del. Idag till kvällsmat åt jag ägg för jag hade varken ork eller lust att göra något annat. Icke bra. Måste verkligen försöka lösa detta. Punkt.

Hoppas ni haft åtminstone hälften så bra dag som jag, för då vet jag att den varit bra. Förhoppningsvis har den varit bättre än så. En stor glädjekram till er från mig!

Goodnight and Goodbye 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0