Put your hands up to the sky

Idag kör vi ett ordentligt inlägg tycker jag. Jag har inte skrivit mina sidor som jag ville få skrivna idag, men jag känner att jag kan sätta mig ikväll efter Melodifestivalen någon timme så ska det nog bli klart. Det är svårt att skriva då man inte har en aning om vad man ska skriva. Haha. Det måste vara det absolut värsta som kan hända en skribent. Hm. Aja, förhoppningsvis kommer jag på mer snart. Jag har planerat hela manusdagar söndag och måndag med bara någon promenad som paus. Lite luft måste man ha för att orka : )

Tidigare under dagen var Katrina här och hälsade på. Hennes internet hade pajat så hon lånade Notis junior medan jag satt vid Senior och skrev. Det ordnade sig, men nu verkade det som om det var paj igen. Hmm. Hoppas det där löser sig. Kul var det iaf att se människan igen. Det blir ju inte att vi ses så ofta längre då vi inte läser samma kurs :(

Just nu lyssnar jag igenom kvällens låtar. De är helt okej. Jag tror jag står fast vid mitt ord jag skrev igår. Yesbox. Haha. Gör mig klar gör jag också. Det råkar ju vara World Happy Day idag så jag ska iväg till Bio Roxy och se en dokumentär under namnet Happy för att sedan skriva några rader till Lösnummer. Ska bli riktigt intressant. Jag är ju inte direkt någon som är ett fan av dokumentärer utan gillar fiktion bäst, men sen jag började plugga film har jag tyckt dokumentärer blivit mer intressanta. Ska bli kul att se. Mina följer med också så det kan bli trevlans. Efter det ska jag och Mina se Mello tillsammans. Bara trevligheter med andra ord. 

Ha en trevlig lördag och se till att vara glada idag. Det är ju dagen för det : )


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0