All I see on my TV-screen

Filmen igår var precis som den alltid varit - bra. För er som glömt eller missat så var jag och Ia och såg Lejonkungen i 3D. Jag är återigen sugen på den där krönikan om 3D, Lejonkungen var nämligen inte så mycket förändrad och det var bara ibland man kände att man faktiskt såg den i 3D. Det är ju guld att jämföra med exempelvis Trassel som var helt sjukt bra i 3D. Där pratar vi upplevelse! 
Men vi får se, jag måste fixa lite här hemma och plugga lite innan jag gör det. Detta eviga pluggandet. Det var ju flera månader sen jag frågade Emma om jag fick skriva den där krönikan och jag har ännu inte hunnit göra det. Innan sommaren hoppas jag dock att den ska bli av ; )

Kommer ni ihåg när jag skrev om Paul Rudd och att jag var så ledsen att jag inte hittade en film med honom som jag verkligen gillar? Well, jag har nu hittat den. Dinner for Schmucks blev den filmen som jag nu kan referera till om jag står i ett hörn och måste nämna en film där Rudd är med då jag nämner att han är en av mina favoritskådisar. Filmen är helt sjuk på sina ställen och mer än en gång tänker jag "Men kan ni sluta eller?". Dock är den sjukt mysig och jag skulle lätt kunna se den om och om igen. Helt klart en må bra film. 


Orginalbild

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0